Pluxee jest nowym fintechowym brandem, skierowanym do marketingu, sprzedaży i HR. Stawia na cyfrowe rozwiązania, głównie w obszarze kart przepłaconych i podarunkowych. To rewolucja na rynku narzędzi zwiększających sprzedaż oraz benefitów pracowniczych.
Pluxee Polska - spółka wyodrębniona z globalnych struktur Grupy Sodexo - odpowiada za cyfrową transformację benefitów pracowniczych i narzędzi zwiększających sprzedaż. To innowacyjny lider łączący pozycję i doświadczenie Sodexo Benefits & Rewards Services Polska z cyfrowością i nowoczesnością nowej marki.
Nadchodzi rewolucja w świadczeniach pozapłacowych, którym nowy kierunek wyznaczają pozytywne emocje, przyjemne doświadczenia i cyfrowe formy. Pracownicy potrzebują więcej radości w pracy, codziennych przyjemności i wolności wyboru – przekonują eksperci Pluxee, fintechu wyodrębnionego z globalnej Grupy Sodexo, działającego w 31 krajach.
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, lider na rynku benefitów pracowniczych – zmieniając nazwę na Pluxee, brand i strategię rozwoju – wprowadza nieszablonowe rozwiązania i innowacyjne spojrzenie na benefity.
Nowe kanały dotarcia do konsumentów, cyfrowe narzędzia zwiększające sprzedaż, szeroka promocja i pewny strumień przychodów z kart przedpłaconych. To możliwości, jakie oferuje partnerom - sieciom handlowym i gastronomicznym - Pluxee Polska. Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży. Nowa marka już dziś może pochwalić się najszerszą siecią punktów akceptujących: stacjonarnych w Polsce i za granicą, a także online. W planach ma dalszy dynamiczny rozwój.
Na polskim rynku już ok. 90 proc. pracodawców oferuje świadczenia pozapłacowe jako standardowy element motywacyjny. Jednym z najpopularniejszych benefitów są m.in. pakiety opieki zdrowotnej, karty sportowe oraz bony i karty podarunkowe, które są atrakcyjnym dodatkiem motywacyjnym dla pracowników. Sodexo Benefits & Rewards, jeden z liderów i twórców tego rynku, postawił na rebranding i zmianę strategii. Popularną markę zastąpiło teraz Pluxee. – Ta zmiana jest naturalnym i bardzo dobrym krokiem w rozwoju naszej organizacji. Otwieramy nowy rozdział książki pod tytułem lider na rynku benefitów pozapłacowych w Polsce – mówi dyrektor generalny Pluxee Polska Arkadiusz Rochala.
Benefity pozapłacowe są ważnym elementem motywowania i premiowania zaangażowania pracowników, budowania ich lojalności, a także przyciągania nowych talentów, ponieważ wielu kandydatów – zwłaszcza z młodszych generacji – nawet nie bierze pod uwagę ofert pracy, które nie uwzględniają pozapłacowych benefitów. Jak pokazało tegoroczne badanie ARC Rynek i Opinia na zlecenie Enter The Code, ogółem aż 75 proc. kandydatów zwraca uwagę na obecność takich bonusów w ogłoszeniach o pracę. Jednak część z nich – jak np. opieka medyczna czy ubezpieczenie na życie – jest już postrzegana jako wręcz podstawowy standard. Dlatego wielu pracodawców idzie obecnie o krok dalej i wprowadza nieoczywiste, spersonalizowane benefity, jak np. wsparcie w rozwoju pasji pracownika bądź vouchery i karty do wykorzystania na dowolne przyjemności.