Blog komunikat prasowy

Globalna awaria zewnętrznego dostawcy oprogramowania

19 Lipiec 2024

W związku z globalną awarią zewnętrznego dostawcy oprogramowania, niektóre usługi oferowane naszym klientom, użytkownikom i partnerom mogą być chwilowo niedostępne. Awaria nie jest zależna od nas i dotknęła wiele firm na świecie.

Aktualnie odbywają się prace związane z usunięciem następstw awarii, niemniej zidentyfikowaliśmy utrudnienia w zakresie: 

  • obsługa zamówień klientów - tymczasowo nie są realizowane
  • zlecone zasilenia kart - nie są realizowane zasilenia 
  • wystawianie dokumentów księgowych - nie wystawiamy dokumentów np. proform, faktur itp. 
  • aplikacja mobilna Pluxee i strona użytkownik.pluxee.pl - ograniczone możliwości weryfikacji danych o karcie i zarządzania nią 
  • autoryzacja mobilna płatności w Internecie - brak możliwości płatności 
  • usługi automatyczne na Infolinii np. nie można sprawdzić salda, zmienić PIN
  • akceptacja kuponów w sklepie Żabka - tymczasowo brak możliwości płatności

Płatności kartami i kuponami Pluxee niezmiennie działają, poza powyższymi funkcjonalnościami. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję, że uda się jak najszybciej przywrócić prawidłowe funkcjonowanie systemów. 

W razie pytań, pozostajemy dyspozycji. 

Pozdrawiamy,

Zespół Pluxee