Sprzedaż i lojalność w biznesie
Temperatura za oknem spada, a napięcie w firmach wokół niewykorzystanego budżetu rośnie. W działach marketingu i sprzedaży ważą się losy niewykorzystanego budżetu. To generuje gorączkowe dyskusje, burze mózgów i ad hocowe działania, które pozwolą go zabezpieczyć. Zanim niewykorzystane środki rozpłyną się w powietrzu, a zarząd przykręci kurek na nadchodzący rok - podejdź do tego zadania strategicznie. W tym artykule podpowiadamy jak nie przepalić nadwyżki budżetu nieprzemyślanymi działaniami last-minute pod wpływem końcowo-rocznej gorączki.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Największe (i zarazem najbardziej ekscytujące) wyzwanie dla każdego marketera to…? Rebranding marki! Kojarzy się ze zmianą logo, kolorystyki czy claimu, ale za tym pojęciem kryje się dużo, dużo więcej. Redefinicja biznesu, zmiana pozycjonowania czy całej strategii funkcjonowania organizacji. Tak się składa, że Pluxee Polska ma właśnie taki rebranding za sobą. Chcesz poznać kulisy?
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Organizując akcję promocyjną, warto pamiętać, że nie każda nagroda przyniesie oczekiwany przez nas efekt. Diabeł tkwi w szczegółach, a konkretnie w trzech. Nagroda, która motywuje skutecznie, musi być dopasowana do charakteru i celu akcji, grupy docelowej oraz, co bardzo istotne, do oczekiwań odbiorców. Zastanawiasz się, która Pluxee Nagroda sprawdzi się w Twojej akcji? Poznaj możliwości wykorzystania eVoucherów, kart przedpłaconych (wirtualnych lub klasycznych) oraz kuponów.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Uważna obserwacja akcji promocyjnych organizowanych przez firmy działające w różnych branżach pokazuje, że konkursy cieszą się niesłabnącą popularnością, a konsumenci są do nich przyzwyczajeni. Tego typu działania marketingowe przyciągają uczestników m.in. dlatego, że stanowią dla nich odskocznię od codzienności, ale przede wszystkim są rozrywką pozwalającą przy okazji nieco zaoszczędzić. Już teraz sprawdź jakiego typu wygrane są najbardziej pożądane oraz jakich zasad należy się trzymać, aby prawidłowo rozliczać nagrody w konkursach!
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Wsparcie sprzedaży, czyli jak skutecznie zwiększyć sprzedaż? – to pytanie zadaje sobie każdy właściciel firmy. Nie ma co ukrywać, odpowiednie wsparcie sprzedaży jest wyjątkowo ważne i jest jednym z filarów dobrze prosperujących przedsiębiorstw. Najlepiej oczywiście, gdyby wsparcie to było długotrwałe, dobrze przygotowane i zaplanowane, a nie jedynie chwilowe lub sezonowe. Tylko budując odpowiednie i długotrwałe relacje, będziesz w stanie przez długi czas cieszyć się z ich efektów.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Tak jak zima w listopadzie zaskoczyła drogowców, tak zwykle budget cleaning na koniec roku zaskakuje marketerów. Niby wszyscy wiemy, że (jak co roku) zostaną nam zaległe środki, a i tak znów w grudniu gorączkowo zabieramy się za ich wydawanie. Jak nie “przepalić” nadwyżki budżetu i dzięki niej zapewnić sobie spokojniejszy start w 2025 rok? Podpowiadamy w poniższym tekście.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Różnorodność to termin, który coraz częściej pojawia się jako słowo-klucz nie tylko w wielkich korporacjach, ale również dużych, średnich, a nawet małych firmach. Dotyka nas w codziennym życiu – krzyczy nagłówkami portali i gazet lub po cichu przemyka wśród rutynowych spraw. Dla marketingowców oraz sprzedawców diversity to kolejny ważny temat, którego nie mogą pominąć. Jak dopasować przekaz naszej akcji promocyjnej do różnej pokoleniowo grupy odbiorców? Podpowiadamy w 3 wskazówkach!
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Czy idealna nagroda istnieje? Każdy z nas ma inne upodobania, pragnienia, odmienny styl życia. Organizując konkurs, loterię czy akcję promocyjną zastanawiamy się, czym przyciągnąć zainteresowanych i zadowolić jak największą grupę konsumentów. A co gdyby dla każdego nagrodą było coś innego? Gdyby nagroda dawała możliwość wyboru? Stworzyliśmy właśnie takie rozwiązanie! Sprawdź, jak działa platforma z cyfrowymi nagrodami eVoucher Pluxee Nagroda.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Spadająca sprzedaż, piętrzący się w magazynach towar i rosnąca w siłę konkurencja to sygnały, że Twoja firma powinna skorzystać z narzędzi wsparcia sprzedaży. Szczególną rolę wśród nich odgrywa konkurs, który pomoże Ci szybko odwrócić niekorzystne trendy, pozyskać klientów i wzmocnić ich lojalność. Sprawdź, o czym musisz pamiętać, jeśli chcesz, by konkurs spełnił wyznaczone cele i przyniósł wymierne korzyści.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Akcje wsparcia sprzedaży przynoszą pożądane efekty tylko wtedy, gdy ich forma jest dopasowana do grupy docelowej. Wybierając konkretne narzędzia, należy uwzględnić różnice między segmentami B2B i B2C związane ze specyfiką klienta, wielkością przedsiębiorstwa oraz profilem jego działalności. Wiedza w tym zakresie pozwoli na wdrożenie nowej strategii biznesowej lub na dokonanie korekt w już realizowanych działaniach. Sprawdź, jakie narzędzia wsparcia sprzedaży wybrać dla klientów B2B i B2C.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
W dzisiejszych czasach atrakcyjny produkt i wartościowa usługa już nie wystarczy, aby wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów. Efektywna sprzedaż zależy od odpowiedniego wsparcia. Jeśli firma ma zrealizować konkretne cele biznesowe, należy sięgnąć po sprawdzone mechanizmy promocyjne, które umożliwią zwiększenie sprzedaży i pozyskanie kolejnych klientów.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Liczba ciekawych rozwiązań lojalnościowych na polskim rynku szybko się zwiększa. Niektóre marki rozwijają swoje autorskie programy, inne decydują się skorzystać z pomysłów doświadczonych partnerów w tej dziedzinie. Czy warto zainwestować w program lojalnościowy dla swoich klientów lub partnerów biznesowych?
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Kulminacyjnym momentem każdego programu lojalnościowego jest jego rozliczenie. Aby uniknąć niepotrzebnych wizyt w Urzędzie Skarbowym i mieć pewność, że w rozliczeniu zostały uwzględnione wszystkie aspekty podatkowe, warto zdać się na wiedzę ekspertów.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Jak aktywizować i motywować sprzedawców?
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Przełom 2022 i 2023 roku to ogromne wyzwanie dla organizacji i działów marketingu. Muszą odnaleźć synergię między elementami trudnej układanki: realizacją własnych celów biznesowych, budowaniem wiarygodności marki oraz nieprzewidywalnymi warunkami zewnętrznymi, w tym trudną sytuacją ekonomiczną. Jak się w tym odnaleźć i właściwie ułożyć „puzzle”? Czy w 2023 roku możliwe jest zachowanie płynności finansowej, a nawet osiąganie rekordów sprzedaży? Tak, o ile dobrze zarządzimy budżetem marketingowym, zagospodarujemy nadwyżkę i zrozumiemy, czego dziś potrzebują nasi odbiorcy.