Pluxee - nowa marka oraz oferta dla branży retail i HoReCa
16 Październik 2023
Nowe kanały dotarcia do konsumentów, cyfrowe narzędzia zwiększające sprzedaż, szeroka promocja i pewny strumień przychodów z kart przedpłaconych. To możliwości, jakie oferuje partnerom - sieciom handlowym i gastronomicznym - Pluxee Polska. Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży. Nowa marka już dziś może pochwalić się najszerszą siecią punktów akceptujących: stacjonarnych w Polsce i za granicą, a także online. W planach ma dalszy dynamiczny rozwój.
Pluxee Polska (czyt. Plaksi) to część międzynarodowej grupy. Globalnego lidera na rynku benefitów, obecnego w 31 krajach, z różnorodną gamą ponad 250 produktów, które docierają do 36 milionów konsumentów.
Wchodząc na polski rynek Pluxee wprowadza zupełnie nową kategorię w świecie benefitów pracowniczych oraz narzędzi zwiększających sprzedaż - karty na przyjemności codzienności.
Jako fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży, Pluxee dostarcza nowoczesne rozwiązania w obszarze kart przedpłaconych. Pracownicy, klienci i osoby nagrodzone otrzymują na nich ekstra środki finansowe, które mogą przeznaczyć na dowolny cel. Cyfrowe i spersonalizowane karty zapewniają użytkownikom wygodny dostęp do ulubionych produktów oraz pełną dowolność w zakresie decyzji zakupowych, w tym miejsca realizacji środków.
- Nowa marka Pluxee wnosi wartość do każdego biznesu, zarówno międzynarodowych sieci handlowych, jak i lokalnych biznesów. Jestem przekonany, że korzyści płynące ze współpracy z globalnym partnerem zaowocują przekierowaniem ruchu do konkretnej placówki lub sieci handlowej oraz pozyskaniem nowego strumienia przychodów. Pluxee odpowiada na zmieniające się nawyki konsumenckie ponad 2 milonów użytkowników, dla których zaprojektowaliśmy wygodne i intuicyjne rozwiązania, mające na celu przekierowanie środków do Partnerów Pluxee - Piotr Kaczmarski, Chief Commercial Officer, członek zarządu Pluxee Polska.
Partnerzy Pluxee, którzy stali się częścią globalnej marki, mają szansę na poszerzenie zasięgów i nowe kanały dotarcia. Zyskują dostęp do środków, które znajdują się na kartach przedpłaconych lub wirtualnych nośnikach 2 milionów aktywnych użytkowników. W rezultacie przekierowują dodatkowy obrót do swojej placówki handlowej i zwiększają wartość przychodów.
W ramach współpracy Partnerzy Pluxee mogą zaoferować swoim klientom preferencyjne warunki zakupu i dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców za pośrednictwem kanałów oraz nośników Pluxee. Jednym z nich jest e-Pakiet Promocji Pluxee - nowe rozwiązanie dla userów, dostępne w aplikacji i na stronie www, zawierające aktualne oferty i promocje sieci akceptujących.
Rozwiązania wspierające biznes HoReCa i retail
Od września 2023 r. wzrosła kwota zwolnienia z oskładkowania dofinansowania posiłków dla pracowników – z 300 zł aż do 450 zł. To szansa na wzrost sprzedaży nie tylko dla lokali gastronomicznych. Ustawodawca dookreślił, że świadczenie będzie można wykorzystać także do zakupu gotowych posiłków w placówkach handlowych. Dzięki tej nowelizacji rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej, każdy pracownik w Polsce może otrzymać nawet 450 złotych miesięcznie, czyli aż 5400 złotych rocznie, na zakup posiłków w punktach gastronomicznych lub handlowych. Ta zmiana w krótkim czasie może się przyczynić do pobudzenia popytu w branżach HoReCa i retail. Dla właścicieli dużych oraz małych biznesów to potencjalni klienci z realnymi środkami na kartach, które mogą zostać wydane na zakup posiłku w restauracji, kawiarni czy sklepie.
- Perspektywistycznie bardzo mocno patrzymy na rynek dofinansowania posiłków pracowniczych. Rynek, który ma silną legislację, sprzyja w tej chwili trendom pracowniczym, pracownikom, którzy bardzo chcą tego rozwiązania. My widzimy siebie w tym rynku jako kontynuacje pozycji lidera, którą osiągamy i jeszcze większego wzrostu. Wierzę, że Pluxee to lider w dofinansowaniu posiłków na rynku pracowniczym- – mówi Arkadiusz Rochala, Dyrektor Generalny Pluxee Polska
Zgodnie z wizją spółki do 2025 roku planowana jest intensyfikacja działań związanych z poszerzaniem sieci akceptantów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw i dotarcie również do najmniejszych biznesów: sklepów i punktów gastronomicznych.
Nowy wymiar cyfrowości
Nowoczesna, energetyczna identyfikacja wizualna Pluxee to nie jedyne wyróżniki strony www czy aplikacji mobilnej, które zapewniają wygodny dostęp do ulubionych przyjemności ponad 1 mln użytkowników. Dzięki aplikacji userzy mogą błyskawicznie sprawdzić stan konta i historię transakcji, wyszukiwać miejsca, w których chcą dokonać zakupu, filtrować produkty i zarządzać preferencjami. Aplikacja Pluxee to skuteczne narzędzie do przekierowania realnej siły nabywczej użytkowników do sieci akceptacji kart, a także atrakcyjna przestrzeń reklamowa dla Partnerów Pluxee. Intuicyjny interfejs, łatwość obsługi i dostęp do bezgotówkowych płatności sprawiają, że korzystanie z codziennych przyjemności staje się komfortowe, proste i szybkie.