FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Product

Czy mogę przekazać wirtualną kartę Pluxee innej osobie (małżonkowi, dziecku itp.)?

Nie, zgodnie z Regulaminem wirtualnej karty Pluxee, do korzystania z karty upoważniona jest jedynie osoba, która otrzymała wirtualną kartę od pracodawcy/klienta biznesowego i która jest właścicielem adresu mailowego, na który został wysłany kod aktywacji karty.

Jak mogę złożyć reklamację dotyczącą transakcji wirtualną kartą Pluxee?

Aby złożyć reklamację dotyczącą transakcji kartą, skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee wysyłając wiadomość mailową na adres kontakt@pluxeegroup.com Ważne abyś wysłał tę wiadomość z adresu mailowego, który jest przypisany do Twojej wirtualnej karty Pluxee.

Jak zmieniły się nazwy i wizerunki kart wirtualnych po wprowadzeniu nowej marki Pluxee?

Od 5 października 2023r. wprowadziliśmy do obiegu nowe wirtualne karty Pluxee: z nową nazwą, nowym logo i nową grafiką. Karty Sodexo w poprzedniej szacie graficznej nie będą już wydawane, ale nadal będą obowiązywać i użytkownicy będą mogli nimi płacić tak długo, jak długo będą ważne. Zasady płacenia kartami pozostają takie same.
 

Karty wirtualne

BANKOMAT: Jak wypłacić gotówkę z bankomatu kartą wirtualną Pluxee?

Mając wirtualną kartę Pluxee od DiPocket (z wyjątkiem Pluxee Lunch) możesz wypłacić gotówkę zbliżeniowo w każdym bankomacie, na którym znajduje się taka naklejka. Sprawdź załączoną instrukcję:

płatność zbliżdeniowa

Link do instrukcji 

APPLE PAY: Jak płacić kartą Pluxee z Apple Pay?

Jak płacić kartą Pluxee z Apple Pay

APPLE PAY: Gdzie zapłacę kartą Pluxee z Apple Pay?

Zwróć uwagę na dwa widoczne poniżej symbole. Zapłacisz za pomocą Apple Pay we wszystkich oznaczonych nimi punktach:

płatność zbliżeniowa

Oznacza, że możesz zapłacić zbliżeniowo w sklepie stacjonarnym, który umożliwia płatności przy użyciu terminala płatniczego lub czytnika zbliżeniowego.

Apple Pay

Oznacza, że zapłacisz kartą online w sklepach internetowych i aplikacjach mobilnych sprzedawców, którzy udostępniają płatności z użyciem Apple Pay.

APPLE PAY: Na jakich urządzeniach dostępny jest Apple Pay?

Apple Pay jest dostępny:

iPhone

  • Modele telefonu iPhone z funkcją Face ID
  • Modele telefonu iPhone z funkcją Touch ID z wyjątkiem modelu iPhone 5s

iPad

  • Modele iPada Pro, iPada Air, iPada i iPada mini z funkcją Touch ID lub Face ID

Apple Watch

  • Zegarek Apple Watch Series 1 i 2 lub nowszy
  • Zegarek Apple Watch (1. generacji)7

Komputer Mac

  • Modele komputera Mac z czytnikiem Touch ID
  • Modele komputera Mac wprowadzone w 2012 r. lub nowsze z telefonem iPhone lub zegarkiem Apple Watch z włączoną usługą Apple Pay

GOOGLE PAY: Jak zapłacić kartą Pluxee z Google Pay?

To banalnie proste:

Google Pay Pluxee

GOOGLE PAY: Gdzie zapłacę kartą Pluxee z Google Pay?

Zwróć uwagę na dwa widoczne poniżej symbole. Zapłacisz za pomocą Google Pay we wszystkich oznaczonych nimi punktach:

płatność zbliżeniowa

Oznacza, że możesz zapłacić zbliżeniowo w sklepie stacjonarnym, który umożliwia płatności przy użyciu terminala płatniczego lub czytnika zbliżeniowego.

GPay

Oznacza, że zapłacisz kartą online w sklepach internetowych i aplikacjach mobilnych sprzedawców, którzy udostępniają płatności z użyciem Google Pay.

Jak złożyć reklamację dot. transakcji wirtualną kartą Pluxee od DiPocket?

Aby złożyć reklamację dotyczącą transakcji kartą, skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee wysyłając wiadomość mailową na adres kontakt@pluxeegroup.com. Ważne abyś wysłał/a tę wiadomość z adresu mailowego, który jest przypisany do Twojej wirtualnej karty Pluxee do DiPocket.

Gdzie mogę płacić wirtualną kartą Pluxee?

Nie wiesz jaką kartę posiadasz? Sprawdź tutaj 

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL)

Wirtualna kartą Pluxee możesz zapłacić w Internecie oraz przy użyciu Apple Pay lub Google Pay we wszystkich punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo Mastercard wyposażonych w terminal obsługujący płatności zbliżeniowe*:

  • w Polsce (karta na Maxa oraz Na Raz)
  • na całym świecie (karta na Maxa)

Pełną listę miejsc gdzie zapłacisz kartą wirtualną Pluxee znajdziesz tutaj

* w zależności od wariantu, karta Pluxee obsługuje różne sieci akceptacji. Sprawdź w aplikacji Pluxee, na uzytkownik.pluxee.pl lub w Centrum Obsługi Użytkownika, jaką sieć akceptacji ma Twoja karta i poznaj punkty, w których nią zapłacisz!

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD DIPOCKET (8-cyfrowy kod karty bez przedrostka POL)

Wirtualną kartą Pluxee możesz zapłacić w Internecie oraz przy użyciu Apple Pay lub Google Pay we wszystkich punktach handlowo-usługowych oznaczonych logo Mastercard wyposażonych w terminal obsługujący płatności zbliżeniowe (w Polsce i na całym świecie). 

Pełną listę miejsc gdzie zapłacisz kartą wirtualną Pluxee znajdziesz tutaj

Gdzie sprawdzić czy wirtualna karta Pluxee jest aktywna?

Nie wiesz jaką kartę posiadasz? Sprawdź tutaj 

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL)

Status karty sprawdzisz:

  1. Na użytkownik.pluxee.pl
  2. W aplikacji Pluxee dostępnej w Apple Store i Google Play.
  3. W serwisie telefonicznym Centrum Obsługi Użytkownika pod numerem +48 22 535 11 11 (potrzebujesz numer karty oraz NIK, znajdujący się na liście przewodnim do karty).

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD DIPOCKET (8-cyfrowy kod karty bez przedrostka POL)

Status karty sprawdzisz:

  1. Na https://wirtualna.pluxee.dipocket.org/ w zakładce Karta

Wszystkie te usługi dostępne są 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Jakie są limity na wirtualnej karcie Pluxee?

Nie wiesz jaką kartę posiadasz? Sprawdź tutaj 

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 - cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL)

Historię oraz limity transakcji do swojej karty sprawdzisz logując się na swoje konto na pluxee.pl lub w aplikacji Pluxee dostępnej w Apple Store i Google Play.

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD DIPOCKET (8-cyfrowy kod karty bez przedrostka POL)

Limity transakcji na swojej wirtualnej karcie Pluxee sprawdzisz w Regulaminie karty dostępnym na https://wirtualna.pluxee.dipocket.org/ w sekcji Dokumenty prawne.

Gdzie mogę płacić wirtualną kartą Pluxee Lunch?

Kartą możesz zapłacić za posiłki we wszystkich punktach gastronomicznych (i sklepach spożywczych, jeśli tak zadecydował Twój pracodawca), oznaczonych logo Mastercard wyposażonych w terminal obsługujący płatności zbliżeniowe (w Polsce i na całym świecie), jak również przy zamówieniach posiłków przez Internet. 

Kartą na zakupy spożywcze można również dokonywać zakupów w powiększonej sieci punktów, które sprawdzisz na stronie.


 

Jak bezpiecznie płacić w internecie wirtualną kartą Pluxee korzystając z autoryzacji mobilnej?

  1. W sklepie internetowym wybierz opcję płatności kartą, uzupełnij wymagane dane i zatwierdź zakup.
  2. Jeżeli kwota transakcji jest niższa niż 200, wówczas autoryzacja mobilna może nie być wymagana. Dla kwot powyżej 200 zł, zostanie uruchomiona autoryzacja mobilna.
  3. Na swój telefon otrzymasz jednorazowe hasło SMS.
  4. Po poprawnej weryfikacji hasła, należy wybrać ostatnio dokonaną transakcję lub jej brak.
  5. W przypadku poprawnego wyboru, środki zostaną zablokowane na karcie

Gotowe!

Jak sprawdzić historię transakcji wirtualnej karty Pluxee?

Nie wiesz jaką kartę posiadasz? Sprawdź tutaj 

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 -cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL)

Historię transakcji do swojej karty sprawdzisz logując się na swoje konto na pluxee.pl lub w aplikacji Pluxee dostępnej w Apple Store i Google Play.

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD DIPOCKET (8-cyfrowy kod karty bez przedrostka POL)

Wszystkie transakcje sprawdzisz logując się na https://wirtualna.pluxee.dipocket.org/, w zakładce Historia transakcji. Znajdziesz tam informacje o transakcjach i zasileniach Twojej karty.

Co zrobić gdy wirtualna karta Pluxee jest nieaktywna lub niezasilona?

Wszystkie wysyłane karty Pluxee są nieaktywne lub/i niezasilone.

Aktywacja i zasilenie następuje w terminie uzgodnionym z organizacją, która zamówiła dla Ciebie kartę (np. Twoim pracodawcą). Z reguły wraz z kartą przekazywana jest informacja, od kiedy karty można używać. 

Jeśli nie znasz tego terminu, zawsze możesz skontaktować się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod numerem +48 22 535 11 11 (nasi konsultanci są dostępni w godzinach 8:00-17.00 od poniedziałku do piątku) lub zapytać organizację, od której ją otrzymałeś.

Jak dodać wirtualną kartę Pluxee do Google Pay?

Nie wiesz jaką kartę posiadasz? Sprawdź tutaj 

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL)

Przyjemności codzienności czekają! A jak zacząć korzystać z Google Pay? Nic prostszego:

  1. Otwórz aplikację Pluxee i zaloguj się, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś.
  2. Znajdź kartę, którą chcesz dodać do Portfela Google i wybierz Dodaj do Portfela Google.
  3.  Sprawdź czy Twoje dane są poprawne i przejdź Dalej
  4.  Zaakceptuj warunki i zasady.
  5.  Potwierdź dodanie Twojej karty Pluxee do Portfela jednorazowym kodem SMS lub Email.

To wszystko! Twoja karta Pluxee jest dostępna w Portfelu Google i gotowa do użycia z Google Pay!

Pobierz ulotkę i dowiedz się jak dodać kartę oraz jak i gdzie nią płacić. 

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD DIPOCKET (8-cyfrowy kod karty bez przedrostka POL)

  1. Otwórz aplikację Google Pay zainstalowaną na Twoim telefonie.
  2. Wybierz opcję Dodaj do portfela kartę płatniczą.
  3. Wpisz dane karty – są dostępne na wirtualna.pluxee.dipocket.org w zakładce Karta.
  4. Zaakceptuj warunki wydawcy karty.
  5. Prawie gotowe! Potwierdź dodanie karty do Portfela jednorazowym kodem SMS.

To wszystko! Twoja karta Pluxee jest podpięta pod Google Pay i gotowa do użycia!

Pobierz ulotkę i dowiedz się jak dodać kartę oraz jak i gdzie nią płacić..

Jak sprawdzić saldo wirtualnej karty Pluxee?

Nie wiesz jaką kartę posiadasz? Sprawdź tutaj 

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL)

Saldo Twojej karty możesz sprawdzić:

  1. Na uzytkownik.pluxee.pl
  2. W aplikacji użytkownik.pluxee dostępnej w Apple Store i Google Play.
  3. W bankomatach oferujących tego typu usługę.
  4. W serwisie telefonicznym Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod numerem +48 22 535 11 11 (potrzebujesz numer karty oraz NIK, znajdujący się na liście przewodnim do karty).

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD DIPOCKET (8-cyfrowy kod karty bez przedrostka POL)

Saldo Twojej karty możesz sprawdzić na: https://wirtualna.pluxee.dipocket.org/

Wszystkie te usługi dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Czy zastrzeżenie wirtualnej karty Pluxee jest nieodwracalne? Czy nie można używać zastrzeżonej karty?

Nie wiesz jaką kartę posiadasz? Sprawdź tutaj 

W Pluxee  kartę możesz czasowo zablokować, a następnie odblokować (np.: gdy sądzisz, że karta się znajdzie) lub ją trwale zastrzec na zawsze (np.: gdy sądzisz, że karta została skradziona).

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL)

Usługa czasowej blokady jest dostępna na użytkownik.pluxee.pl lub w aplikacji Pluxee.Kartę Pluxee trwale zastrzec możesz również w aplikacji Pluxee lub na użytkownik.pluxee.pl. Pamiętaj że zastrzeżenie karty jest nieodwracalne i nie będzie już możliwości jej wykorzystania. 

WIRTUALNA KARTA PLUXEE OD DIPOCKET (8-cyfrowy kod karty bez przedrostka POL)

Usługa czasowej blokady jest dostępna na https://wirtualna.pluxee.dipocket.org/ w zakładce Karta.