Co zrobić jeżeli moja karta została zablokowana?
KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
Jeżeli karta została zablokowana przez kilkukrotne wprowadzenie niepoprawnego numeru PIN – skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod adresem mailowym: kontakt@pluxeegroup.com lub pod numerem telefonu: (+48) 22 535 11 11
Jeżeli karta została przez Ciebie ręcznie zablokowana na Twoim koncie, możesz bez problemu odblokować ją w aplikacji lub na uzytkownik.pluxee.pl.
KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
Jeżeli karta została zablokowana przez kilkukrotne wprowadzenie niepoprawnego numeru PIN – nie przejmuj się, zostanie automatycznie odblokowana następnego dnia.
Jeżeli karta została przez Ciebie ręcznie zablokowana na Twoim koncie, możesz bez problemu odblokować ją w aplikacji lub na uzytkownik.pluxee.pl.