Dlaczego moja transakcja została odrzucona?
KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
Transakcja może być odrzucona z wielu powodów. Poniżej podajemy kilka najczęstszych przypadków:
- Na karcie obowiązują konkretne limity płatności. Możesz sprawdzić je w aplikacji Pluxee klikając w Szczegóły karty, następnie Ustawienia i Informacje o karcie.
- Niektóre karty mają ograniczoną sieć akceptacji, którą wybrała dla Ciebie firma, która przekazała Ci kartę, co oznacza, że nie w każdym sklepie można nią zapłacić (np.: Pluxee Lunch, Pluxee Posiłek, Pluxee Prezent dla Dziecka itd.). Dokładne informacje o tym, gdzie zapłacisz swoją kartą znajdziesz na stronie https://uzytkownik.pluxee.pl/pl/acceptance-points lub w aplikacji Pluxee.
- Niektórymi kartami można płacić tylko w Polsce i w polskich sklepach internetowych (np. Pluxee Prezent na raz czy Pluxee Nagroda na raz) Informacje na ten temat znajdziesz w regulaminie karty który dostępny jest w aplikacji Pluxee lub na https://uzytkownik.pluxee.pl/pl/.
- Karta mogła nie zostać jeszcze aktywowana. To firma, od której otrzymujesz kartę decyduje o jej aktywacji (Zapytaj ich o dokładną datę).
Jeżeli uważasz, że Twoja transakcja została niesłusznie zablokowana, skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod adresem mailowym: kontakt@pluxeegroup.com lub pod numerem telefonu: (+48) 22 535 11 11