Szybka pomoc dla użytkowników kart Pluxee
Jak sprawdzić / zmienić PIN do karty Pluxee?
KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
Dla kart Pluxee od Imagor możesz zmienić swój PIN:
- W aplikacji Pluxee
- Poprzez kontakt z naszą infolinią pod numerem: (+48) 22 535 11 11
Dokładną instrukcję jak to zrobić znajdziesz tutaj.
KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
Dla kart Pluxee od Alior możesz zmienić swój PIN:
- Na użytkownik.pluxee.pl
- W aplikacji Pluxee
Wejdź do sekcji Ustawienia i kliknij w opcję “Zmień PIN”. Aby zmienić PIN, musisz wprowadzić kod z wiadomości SMS w celu autentykacji.
Dlaczego mój PIN do karty nie działa?
KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
PIN nadrukowany jest na liście przewodnim dołączonym do Twojej karty. Upewnij się, że podczas procesu dodawania karty do aplikacji nie dokonano zmiany przesłanego numeru PIN na Twój własny, indywidualny numer. Jeśli dokonano takiej zmiany, podczas płatności należy używać nowego, zmienionego numeru, a nie tego, nadrukowanego na liście przewodnim. Jeżeli nie pamiętasz swojego numeru PIN, możesz go zmienić w aplikacji Pluxee lub na stronie uzytkownik.pluxee.pl.
Dlaczego moja transakcja została odrzucona?
KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
Transakcja może być odrzucona z wielu powodów. Poniżej podajemy kilka najczęstszych przypadków:
- Na karcie obowiązują konkretne limity płatności. Możesz sprawdzić je w aplikacji Pluxee klikając w Szczegóły karty, następnie Ustawienia i Informacje o karcie.
- Niektóre karty mają ograniczoną sieć akceptacji, którą wybrała dla Ciebie firma, która przekazała Ci kartę, co oznacza, że nie w każdym sklepie można nią zapłacić (np.: Pluxee Lunch, Pluxee Posiłek, Pluxee Prezent dla Dziecka itd.). Dokładne informacje o tym, gdzie zapłacisz swoją kartą znajdziesz na stronie https://uzytkownik.pluxee.pl/pl/acceptance-points lub w aplikacji Pluxee.
- Niektórymi kartami można płacić tylko w Polsce i w polskich sklepach internetowych (np. Pluxee Prezent na raz czy Pluxee Nagroda na raz) Informacje na ten temat znajdziesz w regulaminie karty który dostępny jest w aplikacji Pluxee lub na https://uzytkownik.pluxee.pl/pl/.
- Karta mogła nie zostać jeszcze aktywowana. To firma, od której otrzymujesz kartę decyduje o jej aktywacji (Zapytaj ich o dokładną datę).
Jeżeli uważasz, że Twoja transakcja została niesłusznie zablokowana, skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod adresem mailowym: kontakt@pluxeegroup.com lub pod numerem telefonu: (+48) 22 535 11 11
Jak włączyć autoryzację mobilną w telefonie dla karty Pluxee?
Autoryzacja mobilna w telefonie jest Ci potrzebna, aby płacić bezpiecznie kartą Pluxee przez Internet! Dzięki niej będziesz potwierdzać transakcje internetowe!Jak włączyć autoryzację mobilną? To bardzo proste!
KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
Każda karta Pluxee od Imagor ma automatycznie włączoną autoryzację mobilną. Wystarczy, że dodasz kartę do swojego profilu w Aplikacji Pluxee lub na użytkownik.pluxee.pl.
Gotowe! Teraz możesz wygodnie zatwierdzać swoje zakupy online autoryzacją mobilną.
KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
- Otwórz aplikację Pluxee i z dolnego menu wybierz Ustawienia a następnie Autoryzacja mobilna.
- Włącz Autoryzację Mobilną i potwierdź kodem z SMS.
Co to jest NIK i gdzie go znajdę?
NIK to sześciocyfrowy numer identyfikacyjny Twojej karty Pluxee.
Jeśli posiadasz kartę plastikową, znajdziesz go w liście przewodnim, dołączonym do Twojej karty.
W przypadku wirtualnej karty Pluxee od Imagor (z przedrostkiem POL i 9-cyfrowym Card ID) znajdziesz go w drugiej wiadomości e-mail, wysłanej na Twój adres, na który otrzymałeś Card ID.
Numer NIK pozwoli Ci między innymi sprawdzić saldo, zmienić PIN lub dodać Twoją kartę do konta Pluxee. NIK wraz z numerem Karty to unikalny zestaw, który jednoznacznie identyfikuje użytkownika karty. Chroń swój NIK przed dostępem osób trzecich.
Co zrobić jeżeli moja karta została zablokowana?
KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
Jeżeli karta została zablokowana przez kilkukrotne wprowadzenie niepoprawnego numeru PIN – skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod adresem mailowym: kontakt@pluxeegroup.com lub pod numerem telefonu: (+48) 22 535 11 11
Jeżeli karta została przez Ciebie ręcznie zablokowana na Twoim koncie, możesz bez problemu odblokować ją w aplikacji lub na uzytkownik.pluxee.pl.
KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)
Jeżeli karta została zablokowana przez kilkukrotne wprowadzenie niepoprawnego numeru PIN – nie przejmuj się, zostanie automatycznie odblokowana następnego dnia.
Jeżeli karta została przez Ciebie ręcznie zablokowana na Twoim koncie, możesz bez problemu odblokować ją w aplikacji lub na uzytkownik.pluxee.pl.