Sprawdź najczęściej zadawane pytania

Jak sprawdzić saldo karty Pluxee?

Saldo Twojej karty możesz sprawdzić:

  1. Na pluxee.pl
  2. W aplikacji Pluxee dostępnej w Apple Store i Google Play.
  3. W bankomatach oferujących tego typu usługę.
  4. W serwisie telefonicznym Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod numerem +48 22 535 11 11 (potrzebujesz numer karty oraz NIK, znajdujący się na liście przewodnim do karty).

Wszystkie te usługi dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
 

Jak zmienić PIN karty Pluxee?

Możesz łatwo i bezpłatnie nadać nowy PIN (bez konieczności podawania obecnego)

  1. Na pluxee.pl
  2. W aplikacji Pluxee
  3.  W serwisie telefonicznym Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod numerem +48 22 535 11 11 (nadanie PINu  w serwisie telefonicznym wymaga podania pełnego numeru Karty i NIK).

Usługi zmiany PINu dostępne są 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. PIN można również zmienić w bankomatach oferujących tego typu usługę (w szczególności w sieci Euronet). Do zmiany PINu w bankomacie konieczne jest użycie Karty i podanie obecnego PINu. Opłata za zmianę PIN w bankomacie wynosi 5 zł i jest pobierana ze środków dostępnych na karcie.
 

Co to jest NIK i gdzie go znajdę?

NIK to sześciocyfrowy numer identyfikacyjny Twojej karty Pluxee. Znajdziesz go w liście przewodnim dołączonym do Twojej karty. Numer NIK pozwoli Ci między innymi sprawdzić saldo, zmienić PIN lub dodać Twoją kartę do konta Pluxee. NIK wraz z numerem Karty to unikalny zestaw, który jednoznacznie identyfikuje użytkownika karty. Chroń swój NIK przed dostępem osób trzecich.

Czy można przedłużyć termin ważności karty Pluxee po jej upływie?

Karty Pluxee to karty przedpłacone (inaczej pre-paid). Umowa na obsługę karty wygasa wraz z upływem daty ważności podanej na karcie. Termin ważności karty nie może być przedłużony.


W razie konieczności, na zlecenie organizacji, od której otrzymałeś swoją kartę może być wydana nowa karta.

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą

Potrzebujesz pilnej pomocy?

Godziny otwarcia infolinii Pluxee:

8:00-17:00 od poniedziałku do piątku

Numer telefonu: (+48) 22 535 11 11