Od przyjemności do skuteczności w sprzedaży
Zwiększaj wyniki sprzedażowe i buduj lojalność z Pluxee!
Pluxee daje nie tylko uśmiech, ale też realne wsparcie w osiąganiu celów. Z nami sprostasz targetom, nawet tym najbardziej wymagającym. Zorganizujesz angażujące kampanie promocyjne, pozyskasz nowych klientów oraz zbudujesz ich lojalność. W łatwy i szybki sposób zmotywujesz swoich klientów, partnerów, kontrahentów i handlowców do lepszych wyników, dzięki najbardziej pożądanym nagrodom pieniężnym. Pluxee to nie tylko karty, z nami stworzysz także efektywny program partnerski lub lojalnościowy, a tym samym wyróżnisz się na tle konkurencji.
75% Polaków twierdzi , że to nagrody pieniężne motywują do udziału w konkursie, loterii czy innej promocji (Źródło: Badanie „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradzanie – edycja 2023”, IRCenter na zlecenie Pluxee Polska, sierpień 2023)
44% firm w Polsce prowadzi programy lojalnościowe B2B, z czego 23% uważa je za najskuteczniejsze (Źródło: Raport z badania „Wsparcie sprzedaży w czasach pandemii”, PBS, październik 2020)
Czy istnieje nagroda idealna? Jesteśmy przekonani, że taka właśnie jest Pluxee Nagroda! To nowoczesne, uniwersalne i skuteczne narzędzie, które doskonale sprawdza się w akcjach wsparcia sprzedaży: konkursach, loteriach czy programach lojalnościowych. Pluxee Nagroda jest także doskonałym motywatorem dla sił sprzedaży. Dzięki tej karcie przedpłaconej możesz łatwo i skutecznie nagradzać sukcesy oraz angażować swoich klientów i konsumentów.
Każdy wie, że dobre relacje w biznesie procentują! A żeby je zbudować, warto wybrać Pluxee. Z nami kompleksowo zadbasz o lojalność i partnerstwo w modelu B2B. Programy lojalnościowe i partnerskie Pluxee są wprost stworzone do długofalowych akcji – mają najszerszą na rynku ofertę usług i nagród, dopasowaną do różnych wyzwań, branż i regulacji prawnych.
Blog
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Temperatura za oknem spada, a napięcie w firmach wokół niewykorzystanego budżetu rośnie. W działach marketingu i sprzedaży ważą się losy niewykorzystanego budżetu. To generuje gorączkowe dyskusje, burze mózgów i ad hocowe działania, które pozwolą go zabezpieczyć. Zanim niewykorzystane środki rozpłyną się w powietrzu, a zarząd przykręci kurek na nadchodzący rok - podejdź do tego zadania strategicznie. W tym artykule podpowiadamy jak nie przepalić nadwyżki budżetu nieprzemyślanymi działaniami last-minute pod wpływem końcowo-rocznej gorączki.
Czytaj więcejSprzedaż i lojalność w biznesie
Największe (i zarazem najbardziej ekscytujące) wyzwanie dla każdego marketera to…? Rebranding marki! Kojarzy się ze zmianą logo, kolorystyki czy claimu, ale za tym pojęciem kryje się dużo, dużo więcej. Redefinicja biznesu, zmiana pozycjonowania czy całej strategii funkcjonowania organizacji. Tak się składa, że Pluxee Polska ma właśnie taki rebranding za sobą. Chcesz poznać kulisy?
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Organizując akcję promocyjną, warto pamiętać, że nie każda nagroda przyniesie oczekiwany przez nas efekt. Diabeł tkwi w szczegółach, a konkretnie w trzech. Nagroda, która motywuje skutecznie, musi być dopasowana do charakteru i celu akcji, grupy docelowej oraz, co bardzo istotne, do oczekiwań odbiorców. Zastanawiasz się, która Pluxee Nagroda sprawdzi się w Twojej akcji? Poznaj możliwości wykorzystania eVoucherów, kart przedpłaconych (wirtualnych lub klasycznych) oraz kuponów.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Uważna obserwacja akcji promocyjnych organizowanych przez firmy działające w różnych branżach pokazuje, że konkursy cieszą się niesłabnącą popularnością, a konsumenci są do nich przyzwyczajeni. Tego typu działania marketingowe przyciągają uczestników m.in. dlatego, że stanowią dla nich odskocznię od codzienności, ale przede wszystkim są rozrywką pozwalającą przy okazji nieco zaoszczędzić. Już teraz sprawdź jakiego typu wygrane są najbardziej pożądane oraz jakich zasad należy się trzymać, aby prawidłowo rozliczać nagrody w konkursach!