Pluxee Nagroda
Gdy nagroda cieszy Twoich klientów, Ciebie cieszą wyniki sprzedaży! Dzięki Pluxee zyskasz nie tylko zadowolonych klientów, ale również zwiększysz lojalność oraz zaangażowanie, co przekłada się na długotrwały sukces Twojej firmy
75% Polaków uważa nagrody pieniężne za najbardziej atrakcyjne*
wykorzystasz ją w każdej akcji marketingowej: konkursie, loterii, programie lojalnościowym czy w nagradzaniu sił sprzedaży
wraz z opcją wielokrotnych doładowań
przez użytkownika dzięki aplikacji Pluxee
Testowaliśmy różne firmy, które oferowały nam karty pre-paidowe, natomiast karta Pluxee wydaje nam się być najbardziej elastyczna, uniwersalna, umożliwiająca płatności wszędzie, także za granicą. I kontakt pod względem technicznym z firmą jest błyskawiczny. Czasem zlecenie doładowania jest realizowane w tym samym dniu roboczym, odpowiedź na wszelkie zapytania jest wręcz automatyczna. Nam to bardzo ułatwia proces wydawania nagród
-- Beata Smajkiewicz, Manager ds. promocji w SIG Sp. z o.o.
🌳🌲 Uratujmy Wieczne Lasy!
Za każde 4 zakupione karty Pluxee Nagroda na raz! -- ważne 6 miesięcy, uratujemy 1m² Wiecznego Lasu
Idealna nagroda 2--go i 3--go stopnia w akcjach aktywizacyjnych B2B i B2C np. konkursach, loteriach, promocjach buy&get.
Skuteczna nagroda w akcjach aktywizacyjnych B2B i B2C np. konkursach, loteriach, promocjach buy&get oraz programach lojalnościowych i partnerskich
*Potrzebujesz dłuższego terminu ważności karty? Skontaktuj się z nami
Znana i ceniona nagroda w akcjach aktywizacyjnych B2B i B2C np. konkursach, loteriach, promocjach buy&get
Przykładowe marki dostępne w eVoucherze Pluxee: Biedronka, Allegro, RTVEuroAGD, Xbox, Zalando, H&M, Adidas, Decathlon, 4F, Empik, Douglas, Hebe
Tylko do końca roku przy pierwszym zamówieniu eVouchera Pluxee Nagroda:
Zaoszczędź nawet 4 000 zł i wzmocnij swój branding oraz dopasuj nagrodę do grupy docelowej.
Jesteś już zdecydowany, jaką Pluxee Nagrodę chcesz zamówić? Możesz ją zamówić na naszym sklepie internetowym wchodząc w zakładkę Kup online. To szybki i wygodny sposób na zapewnienie nagród, które zwiększą lojalność i zadowolenie Twoich klientów.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą i odpowiemy na wszystkie pytania oraz pomożemy dokonać zakupu.
Blog
Sprzedaż i lojalność w biznesie
90% uczestników programu lojalnościowego SIGup z branży budowlanej wybiera nagrody w formie kart przedpłaconych Pluxee. Dlaczego? Wskazują na uniwersalność i swobodę realizacji oraz możliwość dokonywania płatności nawet za granicą. Organizatorzy z kolei doceniają wygodę i szybkość doładowania kart różnymi kwotami, a także ekspresowy kontakt z obsługą. Poznajcie case study firmy SIG!
Czytaj więcejSprzedaż i lojalność w biznesie
Temperatura za oknem spada, a napięcie w firmach wokół niewykorzystanego budżetu rośnie. W działach marketingu i sprzedaży ważą się losy niewykorzystanego budżetu. To generuje gorączkowe dyskusje, burze mózgów i ad hocowe działania, które pozwolą go zabezpieczyć. Zanim niewykorzystane środki rozpłyną się w powietrzu, a zarząd przykręci kurek na nadchodzący rok - podejdź do tego zadania strategicznie. W tym artykule podpowiadamy jak nie przepalić nadwyżki budżetu nieprzemyślanymi działaniami last-minute pod wpływem końcowo-rocznej gorączki.
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Największe (i zarazem najbardziej ekscytujące) wyzwanie dla każdego marketera to…? Rebranding marki! Kojarzy się ze zmianą logo, kolorystyki czy claimu, ale za tym pojęciem kryje się dużo, dużo więcej. Redefinicja biznesu, zmiana pozycjonowania czy całej strategii funkcjonowania organizacji. Tak się składa, że Pluxee Polska ma właśnie taki rebranding za sobą. Chcesz poznać kulisy?
Sprzedaż i lojalność w biznesie
Organizując akcję promocyjną, warto pamiętać, że nie każda nagroda przyniesie oczekiwany przez nas efekt. Diabeł tkwi w szczegółach, a konkretnie w trzech. Nagroda, która motywuje skutecznie, musi być dopasowana do charakteru i celu akcji, grupy docelowej oraz, co bardzo istotne, do oczekiwań odbiorców. Zastanawiasz się, która Pluxee Nagroda sprawdzi się w Twojej akcji? Poznaj możliwości wykorzystania eVoucherów, kart przedpłaconych (wirtualnych lub klasycznych) oraz kuponów.