ROI w akcji – promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż

Ekspercki raport z badań poświęcony akcjom promocyjnym i wsparcia sprzedaży:

✦ poznaj perspektywę firm B2C i B2B
✦ dowiedz się, co motywuje uczestników akcji promocyjnych

Odkryj, co naprawdę rezonuje z uczestnikami akcji promocyjnych i jakie mechanizmy przenoszą realne zyski w B2C i B2B.

Raport Roi KV

Z raportu dowiesz się m.in.:

  • jakie trendy w akcjach promocyjnych dominują w Polsce?
  • czy akcje promocyjne to skuteczna metoda na zwiększanie sprzedaży i budowanie lojalności klientów?
  • czy polskie firmy odnotowują zwrot z inwestycji (ROI) z akcji promocyjnych?
  • jakie akcje promocyjne cieszą się największą popularnością wśród Polaków?
  • jaka powinna być nagroda idealna według uczestników akcji?
  • jak wyróżnić się na tle konkurencji i odnieść sukces? 

A także poznasz praktyczne wskazówki ekspertów i case studies skutecznych akcji. 

Poznaj przykładowe dane z raportu:

83%

firm w Polsce organizuje akcje promocyjne,
a 41% robi to przynajmniej raz w miesiącu

63%

Polaków deklaruje, że chętniej kupuje produkty, które dają szansę na wygranie nagrody

72%

uczestników uważa nagrody pieniężne za największą motywację do udziału w akcji promocyjnej

+8 p.p

wzrasta odsetek firm, które odnotowują pozytywne lub neutralne ROI, kiedy włączają do akcji nagrody pieniężne

W tworzeniu raportu wspierali nas m.in.:

Kuba Biel

Jakub Biel

Kreatywne reklamy robił już w kosmosie, Telegazecie, TikToku, Tinderze, a nawet na P*rnhubie. O jego niestandardowych kampaniach regularnie mówi cała Polska, a czasem i świat.

Łukasz Kosuniak

Łukasz Kosunuiak

Konsultant i praktyk marketingu B2B, autor książek, wykładowca i szkoleniowiec, Prowadzi podcast Business Marketer.

Robert Sieńko

Robert Sieńko

Shopper Marketing Expert, New Business Director 3m Projekt

Gabi Lupa

Gabi Lupa

Head of Neuromarketing Division w Neuroinsight Lab, Head of Marketing and Animation Studio w SeeWidely, autorka Neuromarketing pod Lupą.

Marcin P Stopa

Marcin P. Stopa

Head of NeuroResearch w Neuroinsight Lab, Learning and Development Partner w SeeWidely oraz Twórca NeuroEfektywnie.pl

Rafał Grzegrzółka

Rafał Grzegrzółka

CEO, Grzegrzółka Loterie

Justyna Klimczyk

Justyna Klimczyk

Category Management & Trade Marketing Manager, IDC Polonia

Przemysław Kończak

Przemysław Kończak

Loyalty Program Expert, Interactive Systems

Maciej Moniak

Maciej Moniak

Prezes Zarządu, Cogno Medical

Bartosz Pilch

Bartosz Pilch

Group Director of Omnichannel, SIG

Karolina Pochwała

Karolina Pochwała

Digital&Brand Marketing Manager, Continental Opony Polska

Emilia Seweryn

Emilia Seweryn

Materiał opracowany w czasie pracy jako Project & Service Director, Interactive Systems

Małgorzata Sędzińska

Małgorzata Sędzińska-Polit

Account Manager, Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa

Krzysztof Wójcik

Krzysztof Wójcik

Dyrektor Departamentu Consumer Finance, Alior Bank

Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatny raport 🩵