Witaj w Pluxee!

Z dumą przedstawiamy się jako globalny lider w zakresie benefitów pracowniczych i narzędzi zwiększających sprzedaż, którego celem jest ulepszenie życia milionów ludzi w ponad 30 krajach. Brzmi poważnie… ale w praktyce to oznacza rozwiązania, które każdego dnia zapewniają miliony uśmiechów naszych użytkowników – na całym świecie!
Chcemy dawać Ci radość, na którą zasługujesz! I pozwalać płacić gdzie chcesz i kiedy chcesz – tak, jak Ci wygodnie. Z nami upolujesz ciekawe oferty, promocje i rabaty, jakich nie znajdziesz nigdzie indziej. Bo liczy się Twój uśmiech!

Szybka pomoc dla użytkowników kart Pluxee

Jak sprawdzić / zmienić PIN do karty Pluxee?

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Dla kart Pluxee od Imagor możesz zmienić swój PIN:

  1. W aplikacji Pluxee
  2. Poprzez kontakt z naszą infolinią pod numerem: (+48) 22 535 11 11

Dokładną instrukcję jak to zrobić znajdziesz tutaj.

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Dla kart Pluxee od Alior możesz zmienić swój PIN:

  1. Na użytkownik.pluxee.pl
  2. W aplikacji Pluxee

Wejdź do sekcji Ustawienia i kliknij w opcję “Zmień PIN”. Aby zmienić PIN, musisz wprowadzić kod z wiadomości SMS w celu autentykacji.

Dlaczego mój PIN do karty nie działa?

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

PIN nadrukowany jest na liście przewodnim dołączonym do Twojej karty. Upewnij się, że podczas procesu dodawania karty do aplikacji nie dokonano zmiany przesłanego numeru PIN na Twój własny, indywidualny numer. Jeśli dokonano takiej zmiany, podczas płatności należy używać nowego, zmienionego numeru, a nie tego, nadrukowanego na liście przewodnim. Jeżeli nie pamiętasz swojego numeru PIN, możesz go zmienić w aplikacji Pluxee lub na stronie uzytkownik.pluxee.pl.

Dlaczego moja transakcja została odrzucona?

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Transakcja może być odrzucona z wielu powodów. Poniżej podajemy kilka najczęstszych przypadków:

  1. Na karcie obowiązują konkretne limity płatności. Możesz sprawdzić je w aplikacji Pluxee klikając w Szczegóły karty, następnie Ustawienia i Informacje o karcie.
  2. Niektóre karty mają ograniczoną sieć akceptacji, którą wybrała dla Ciebie firma, która przekazała Ci kartę, co oznacza, że nie w każdym sklepie można nią zapłacić (np.: Pluxee Lunch, Pluxee Posiłek, Pluxee Prezent dla Dziecka itd.). Dokładne informacje o tym, gdzie zapłacisz swoją kartą znajdziesz na stronie https://uzytkownik.pluxee.pl/pl/acceptance-points lub w aplikacji Pluxee.
  3. Niektórymi kartami można płacić tylko w Polsce i w polskich sklepach internetowych (np. Pluxee Prezent na raz czy Pluxee Nagroda na raz) Informacje na ten temat znajdziesz w regulaminie karty który dostępny jest w aplikacji Pluxee lub na https://uzytkownik.pluxee.pl/pl/.
  4. Karta mogła nie zostać jeszcze aktywowana. To firma, od której otrzymujesz kartę decyduje o jej aktywacji (Zapytaj ich o dokładną datę).

Jeżeli uważasz, że Twoja transakcja została niesłusznie zablokowana, skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod adresem mailowym: kontakt@pluxeegroup.com lub pod numerem telefonu: (+48) 22 535 11 11

Jak włączyć autoryzację mobilną w telefonie dla karty Pluxee?

Autoryzacja mobilna w telefonie jest Ci potrzebna, aby płacić bezpiecznie kartą Pluxee przez Internet! Dzięki niej będziesz potwierdzać transakcje internetowe!Jak włączyć autoryzację mobilną? To bardzo proste!

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Każda karta Pluxee od Imagor ma automatycznie włączoną autoryzację mobilną. Wystarczy, że dodasz kartę do swojego profilu w Aplikacji Pluxee lub na użytkownik.pluxee.pl.

Gotowe! Teraz możesz wygodnie zatwierdzać swoje zakupy online autoryzacją mobilną.

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

  1. Otwórz aplikację Pluxee i z dolnego menu wybierz Ustawienia a następnie Autoryzacja mobilna.
  2. Włącz Autoryzację Mobilną i potwierdź kodem z SMS.

 

Co to jest NIK i gdzie go znajdę?

NIK to sześciocyfrowy numer identyfikacyjny Twojej karty Pluxee.

Jeśli posiadasz kartę plastikową, znajdziesz go w liście przewodnim, dołączonym do Twojej karty.

W przypadku wirtualnej karty Pluxee od Imagor (z przedrostkiem POL i 9-cyfrowym Card ID) znajdziesz go w drugiej wiadomości e-mail, wysłanej na Twój adres, na który otrzymałeś Card ID. 

Numer NIK pozwoli Ci między innymi sprawdzić saldo, zmienić PIN lub dodać Twoją kartę do konta Pluxee. NIK wraz z numerem Karty to unikalny zestaw, który jednoznacznie identyfikuje użytkownika karty. Chroń swój NIK przed dostępem osób trzecich.

Co zrobić jeżeli moja karta została zablokowana?

KARTA PLUXEE OD IMAGOR (9 cyfrowy Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Jeżeli karta została zablokowana przez kilkukrotne wprowadzenie niepoprawnego numeru PIN – skontaktuj się z Centrum Obsługi Użytkownika Pluxee pod adresem mailowym: kontakt@pluxeegroup.com lub pod numerem telefonu: (+48) 22 535 11 11

Jeżeli karta została przez Ciebie ręcznie zablokowana na Twoim koncie, możesz bez problemu odblokować ją w aplikacji lub na uzytkownik.pluxee.pl.

KARTA PLUXEE OD ALIOR (BRAK 9 cyfrowego Card ID z przedrostkiem POL w lewym dolnym rogu na awersie karty)

Jeżeli karta została zablokowana przez kilkukrotne wprowadzenie niepoprawnego numeru PIN – nie przejmuj się, zostanie automatycznie odblokowana następnego dnia.

Jeżeli karta została przez Ciebie ręcznie zablokowana na Twoim koncie, możesz bez problemu odblokować ją w aplikacji lub na uzytkownik.pluxee.pl.

Jaki produkt Pluxee posiadasz?

Mam kartę plastikową

Mam kartę plastikową

Sprawdź jak możesz korzystać z plastikowej magnetycznej i zbliżeniowej karty Pluxee.

Mam kartę wirtualną

Mam kartę wirtualną

Sprawdź jak możesz korzystać z wirtualnej karty Pluxee.

Mam kupon papierowy

Mam kupon papierowy

Sprawdź gdzie możesz zrealizować swój kupon Pluxee.

Mam eVoucher

Mam eVoucher

Sprawdź jak korzystać ze swojego eVouchera Pluxee.

Zaloguj się do panelu użytkownika

Spraw sobie przyjemność, na którą zasługujesz!
Miej saldo karty pod kontrolą i nie przegap żadnej okazji na tańsze zakupy.

Baner aplikacja Pluxee

Pobierz aplikację Pluxee na przyjemności

Korzystaj z aplikacji Pluxee i bądź zawsze na bieżąco. Miej saldo karty pod kontrolą i nie przegap żadnej okazji na tańsze zakupy. To wszystko masz w zasięgu ręki!

Gdzie zapłacisz

Gdzie zapłacisz kartami i kuponami Pluxee?

Promocje dla użytkowników

Poznaj specjalne promocje dla użytkowników

Co zyskujesz dzięki Pluxee?

efektywna praca

Wolność wyboru

Korzystaj z produktów Pluxee, bo to wymarzone wyróżnienie, które zapewnia Ci wolność wyboru – samodzielnie decydujesz, na co przeznaczysz posiadane środki!

szeroka sieć akceptacji

Szeroka sieć akceptacji

Z karty Pluxee skorzystasz wszędzie tam, gdzie akceptowane są karty Mastercard, a z kuponów Pluxee – u wielu naszych partnerów (rozglądaj się za naklejkami z logo Pluxee!).

promocje

Pakiet specjalnych promocji

Mamy dla Ciebie unikatowe promocje, oferty specjalne i zniżki do sklepów spożywczych, elektronicznych, restauracji, cateringów dietetycznych i wielu innych miejsc. Dzięki temu z Pluxee wychodzisz zawsze na plus!

bezpieczeństwo

Wygoda i bezpieczeństwo płatności

Karty Pluxee umożliwiają Ci wygodne i bezpieczne dokonywanie płatności, zarówno stacjonarnie, jak i online.

W czym jeszcze możemy Ci pomóc?

FAQ – o co najczęściej pytają inni?

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami, które umieściliśmy w FAQ.

Zarządzaj swoją kartą Pluxee

Jeśli chcesz np. sprawdzić środki na swojej karcie lub dokonać autoryzacji mobilnej, zaloguj się do konta użytkownika.

Potrzebujesz wsparcia?

Pomożemy! Po prostu wypełnij formularz, a Dział Obsługi Użytkownika skontaktuje się z Tobą w przeciągu najbliższego dnia roboczego i odpowie na wszystkie Twoje pytania.